Share
twitterlinkedinfacebook
Image 1 of 1
SFR01472UK.jpg
The front cover of the Eurosceptic tabloid, The Sun, on 25 June 2016, two days after the EU referendum. The Sun, owned by Australian media tycoon Rupert Murdoch, supported the Leave (the EU) side during the campaign leading up to the vote.